/catart_pictures/tn_zavolibg-art-78065zavoli001.jpg
ТОП монтаж
(общо 703 монтажа в сайта)

Audi Q7 V8 4.2FSI 350hp газов инжекцион

Към галерия монтажи
 
Купи на изплащане с UniCredit Consumer Financing
Документи
Ръководство на потребителя
Презентация на газов инжекцион Zavoli

Актуален каталог Zavoli

Сертификати и презентация

Продукти
Статии
LPG уредби
Карбураторни
Инжекцион с катализатор
Инжекцион без катализатор
CNG уредби
Карбураторни
Инжекцион с катализатор
Инжекцион без катализатор
LPG инжекцион
Alisei Zeta
CNG инжекцион
Alisei Mir
Alisei Meta
Директно впръскване
LPG директно впръскване
CNG директно впръскване
Регулатори
Инжектори
Смесители
Клапани
Превключватели
 
Какво е JLM Lubricants и Защо JLM Lubricants?
Какво е JLM Lubricants?
Лубрикантът JLM Lubricants е олово-заместваща концентрирана добавкa, разработена с цел намаляване износването на клапаните и техните легла при задвижвани от автогаз (LPG), метан (CNG) и бензин автомобили.
 
Лубрикантът JLM Lubricants  е от първа необходимост при задвижвани от автогаз (LPG) и метан (CNG) автомобили и може да бъде впръскван директно в двигателя с помощта на Системата за автоматично смазване. Лубрикантът JLM Lubricants създава защитен и охлаждащ слой между клапаните и техните легла както и почиствa, смазва и охлажда горния цилиндър и главата. Мощните почистващи качества ограничават натрупването на нагар в горните части на  цилиндъра. Лубрикантът JLM Lubricants не уврежда и не нарушава работата на катализаторите и ламбда сондите.

Защо JLM Lubricants?
Автогазта и метанът са евтините горива на бъдещето. Те струват по-малко от бензина и намаляват замърсяването на околната среда. Автогазта и метанът са “сухо горящи горива” и за разлика от бензина нямат никакви смазочни свойства. Tе навлизат в горивната камера като газ, имат много по-високо октаново число, генерират по-високи температури на горене, подлагайки на по-високо напрежение горещите и сухи клапани и клапановите легла. Липсата на смазване на клапаните, добавена към високата температура на горене на автогазта или метана, води до преждевременно износване и увреждане на клапаните, явление познато като «износване на клапановите легла». Тогава главата на цилиндъра трябва да се ремонтира или замени. Дори закалените клапани и клапанови легла могат да се увредят поради корозия и прегаряне, когато се използват автогаз или метан. Заедно с постепенната загуба на мощност, увеличената употреба на гориво и вредните емисии, ремонтът на главата  и смаяната на клапани е голям разход, който се увеличава, когато счупен клапан повреди буталото или блока на цилиндъра.
 
Лубрикантът JLM Lubricants е високотемпературна смазка, разработена с цел намаляване износването и предпазването на клапаните и техните легла при задвижвани от автогаз (LPG) и метан (CNG) автомобили.




© 2011 - 2018

Всички права са запазени от ИЦИ ГАЗ ЕООД

www.zavoli.bg v3.0.9.0

Използване на Бисквитки
   
Vizia Design Studio