/catart_pictures/tn_zavolibg-art-78065zavoli001.jpg
ТОП монтаж
(общо 703 монтажа в сайта)

Audi Q7 V8 4.2FSI 350hp газов инжекцион

Към галерия монтажи
 
Купи на изплащане с UniCredit Consumer Financing
Документи
Ръководство на потребителя
Презентация на газов инжекцион Zavoli

Актуален каталог Zavoli

Сертификати и презентация

Продукти
Статии
LPG уредби
Карбураторни
Инжекцион с катализатор
Инжекцион без катализатор
CNG уредби
Карбураторни
Инжекцион с катализатор
Инжекцион без катализатор
LPG инжекцион
Alisei Zeta
CNG инжекцион
Alisei Mir
Alisei Meta
Директно впръскване
LPG директно впръскване
CNG директно впръскване
Регулатори
Инжектори
Смесители
Клапани
Превключватели
 
Общо описание на системата - Комплект Alisei-Mir
3. Общо описание на системата

 
3.2. Комплект Alisei-Mir


3.2.1 META Редуцир-вентил:
Революционен едностепенно компенсиран редуцир-вентил на метан, който поддържа изходящото налягане стабилно, използвайки входящото налягане на газа, за да увеличи или намали мощността, подавана към газовия смукач (дросел). Резултатът е перфектно стабилен редуцир-вентил, който не се влияе от налягането. Както е показано на фиг. 6.2.1-1 много компактен с наистина малки размери, стабилно изходящо налягане, и високи експлоатационни качества по отношение на скоростта.
Регулаторът се характеризира с две отделни фази, които са предназначени да:
• издържат на налягането на метана, постъпващ от резервоара (налягане на зареждане от около 220 bar) .
• доставят необходимата топлина за да се предпази горивото от прекалено охлаждане (последствие от бързото му разширяване)
• Редуцира (и стабилизира) налягането на метана до ниво, което е подходящо за инжекционната система.


3.2.2 Електронна система за контрол на газ:
Електронната система за контрол на газ ECU, (електронен обмен) се предлага в два модела: 2001N за 3-4 цилиндрови автомобили (фиг. 6.2.2-1) и 2568 за коли от 5 to 8 цилиндъра (фиг. 6.2.2-2). Тя се използва за централно управление, което контролира цялата система. Тя е изработена изцяло от автомобилни компоненти, поради което е пригодена да издържа на температурата на двигателния отсек.
 
Някои от функциите и са:
І. Контролира работата на газовите инжектори.
ІІ. Да прекъсва и да емулира действието на оригиналните бензинови инжектори по време на работа с газ спрямо Електронната система за контрол на бензин.
ІІІ. Изпълнява функция на самодиагностика: когато се включи, тя открива и запаметява всички повреди по компонентите на комплекта за модернизация, които биха въздействали върху вредните емисии. Тя автоматично контролира преминаването на захранването към гориво бензин (обратно превключване).
ІV. Привежда в безопасно състояние автомобила, като затваря електромагнитните вентили за газ, в случай, че двигателят спре случайно.


3.2.3. Превключвателя:
Превключвателят (фиг. 6.2.3-1) е електронната апаратура, която разрешава извършването на превключване, показва нивото на газта и диагностиката и може да сигнализира за анормални ситуации (например липса на газ, повреди, автоматично преминаване на бензин и т.н.) чрез светлинен (LED) или звуков сигнал (зумер). Той е с модерен дизайн и основни размери, които го правят лесен за монтаж на арматурното табло.


3.2.4 Газови инжектори:
Комплекта за модернизация Alisei-Mir е взаимно свързан с Pan инжекторите, продукт на Zavoli srl. (фиг. 6.2.4-1) Инжекторите извършват измерването на газ от редуцир- вентила за единични цилиндри, управлявано от електронната система за контрол на газ. Инжектора е свързан с тръбна връзка от редуцир-вентила и завършва с калибрирана дюза / джет към тръбата свързана към смукателния колектор близо до смукателните клапи. Сечението на дюзата на инжектора се избира според класа на специфична мощност на двигателя.


3.2.5. Електромагнитни вентили за метан:
Електромагнитните вентили - кранчета за втечнен газ метан (фиг. 6.2.5 -1) излизат от резервоара директно към компактния редуцир-вентил с минимални размери. Те се монтират непосредствено на редуцир-вентила. Състои се от устройство, което е нормално затворено и предпазва преминаването на газ метан, когато не е електрически захранено.


3.2.6 Газов филтър (по избор):
Газовият филтър изпълнява важната задача да задържа и спира нечистотиите в газта и да предпазва работата на инжекторите. Използваните филтри са F779 ABC (фиг. 6.2.6-1)


3.2.7 Сензор за налягане на Метан:
Тъй като метана се доставя в резервоарите за гориво в газообразно състояние, индикацията на нивото на горивото се дава според налягането в резервоара. То се показва от манометър, монтиран на електромагнитните вентили. Той отчита текущото налягане на изхода на резервоара, следователно на оставащото количество. Визуалната информация се дава от манометъра и се предава, това е придружено от съответния конектор на електронната система за контрол на газ. Нивото се показва на светлинната лента на превключвателя (фиг. 6.2.7)


3.2.8 Резервоар за гориво и аксесоари:
Бутилката се съхранява в багажника на превозното средство, в някои случаи под шасито, под пода на багажника или на покрива. Естествено, бутилките трябва да съответства на нормите на UNECE R110 или на действащите закони или на нормалните изисквания в държавите, в които са базирани. Въз основа на изискванията и според мястото, една или повече бутилки могат да се разположат на превозното средство. Газовите резервоари са най-безопасната част от автомобила. Резервоара е свързан с вентил. Вентилът е продукт, който изглежда работи като класически , но е обогатен с допълнителни функции за безопасност. Тези неща са регламентирани на международно равнище.

По специално:
• Зареждането на бутилката
• Захранването от бутилката
• Изолация
• Изолиране, чрез ръчното кранче от бутилката.
• Вентилация за херметичната газова бутилка


< Общо описание на системата - Комплект AliseiN Процедура стартиране >


© 2011 - 2018

Всички права са запазени от ИЦИ ГАЗ ЕООД

www.zavoli.bg v3.0.9.0

Използване на Бисквитки
  Политика за защита на личните данни
Vizia Design Studio